ميدوني شاخ كيه ؟

اینجاهمه چی درهمه

ميدوني شاخ كيه ؟



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت19:21---23 آذر 1392
بله.اگه یه روانشناس نتونه شخصیته ادمارو حدس بزنه کی پس باید بگه؟؟؟
در صورتی که منم تا حدودی میتونم حدس بزنم.


فرخنده
ساعت19:14---23 آذر 1392
چشم حتما.بترکه چشم حسود.

فرخنده
ساعت19:13---23 آذر 1392
عمرا.خواهشن سید بزا پرچم صلح بینمون برقرار باشه.باز منو عصبی نکن.چون هیچکی از مشهدی جماعت دل خوشی نداره.بی معرفتاً اتفاقا شدید....

حالا تو اینجوری هستی با دوست محترمت کیان خان دیگه خدا عالمه.

ما که روی خوش ندیدیم از مشهدیا.
پاسخ:اوكي، داداشمم و داشاي كيانم خيلي بچه هاي باحالين ها


k i a n
ساعت17:08---23 آذر 1392
به مامانت بگو یه 3 5 واست دود کنه چش نخوری یه وقت

فرخنده
ساعت13:15---23 آذر 1392
از خودم راضیم که میتونم راحت ارتباط برقرار کنم .در ضمن شیطون بودن منو حمل بر جلف بودن و سبک بودن نزاری.اگه خصوصیاته اخلاقی ماه تولدمو ببینی.مو نمیزنه با خودم .قربون خودم برممممممم منننننننننننننن

فرخنده
ساعت13:00---23 آذر 1392
نه دیگه اخرشو خراب کردی.!

یک شمالی.شیرازی!

حالا چرا مشهد؟
پاسخ:واسه اينكه بچه هاي مشهد باحالن و بامعرفت


k i a n
ساعت9:39---23 آذر 1392
مررررسی فرخنده جونم

از چهره شناسیتون خوشمون اومد

موردتائید قرار گرفت

دخمل بلاااااااااا

خب بلایی دیگه شیطون

ببین منم رفتار شناسیم خیلی قویه ها خوب میتونم به شخصیت آدما پی ببرم

شما جزو گروه آدمهای برون گرا (تیپ پیک نیک)هستین که توی زندگی معمولا اکتیوترند شادیهاشونو بیشتر بروز میدن وخیلی راحت تر بادیگران ارتباط برقرار میکنند

راستی این دسته از آدمها خیــــــــــــــــــلی دوست دارند به مشهد سفرکنند
پاسخ:اين اخريشو خوب اومدي داداش


فرخنده
ساعت19:39---21 آذر 1392
راستی کیان جون من کجام شره؟؟؟؟؟؟
بچه به این ساکتی تابه حال دیده بودی؟


فرخنده
ساعت19:37---21 آذر 1392
قربونت کیان جون.دیگه چیکا کنم خوش سلیقه ای ازم میباره.

قبلا خدایی یکم شبیه هم بودید اخه موهاش خیلی کوتاه بود ته ریششم خیلی کم بود به خاطر همین گفتم وقتی میبینمش یادم از تو میفته.بچه خدایی خیلی فهمیدس.مث خودته
پاسخ:کاش یکی هم از ما هم اینقدر تعریف کنه حسه حسادتمون زد بالا هه هه


فرخنده
ساعت11:54---21 آذر 1392
امروز ساعت 7شب برنامه داره .ببین.خیلی گوگولیه.من هر وقت میبینمش یادم از تو میوفته

kian
ساعت20:10---20 آذر 1392
فرخنده فرخنده فرخنده فرخنده خوبین من همچین کسیو نمیشناسم
.
.
شاخ شاخا اون کسیه که وقتی شاختر از شاخش روپیدا میکنه واسش کوچکترین اهمیتی نداشته باشه و با همون تک شاخش بمونه


فرخنده
ساعت18:58---20 آذر 1392
کیان کیان کیان کیان کیان کیاااااااااااااااااااااان !

میدونی ته چهرت شبیه کیه؟
اشکان خیل نزاد مجری تلوزیون.شبکه 2 برنامه فرش سپید


سحر
ساعت20:26---19 آذر 1392
ایول باحال بود

فرخنده
ساعت19:30---19 آذر 1392
درود بر تو

فرخنده
ساعت19:15---19 آذر 1392
من کلا نفهمیدم ؟!یکی ترجمه کنه
پاسخ:يعني اينكه كسي كه با همه ميپره و هر روز با يكي هست هيچ ارزشي نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 19 آذر 1392 ساعت 18:38 توسط ALI